16 November 2008 = Slapp dag;)

Idag har det inte hänt så mycket, kom hem för 2 timmar sen ungefär. Har varit hos Roger sen i torsdags. Det har varit skit kallt ute idag så jag har precis varit inne i badet, det va så jävla varmt och skönt. Annars har det väl inte hänt så mycket idag, har legat i sängen hemma hos Roger medans han har städat sin lägenhet.=) hehe!!
Igår träffade jag min kusin Bella och vi hade det trevligt, i för sig så är det alltid trevligt att träffa henne..=) Vi stack till ett hotel och träffade några killar till henne som hon inte hade träffat på typ 6 år, det va jävligt roligt för dom kom från skåne så det va skit kul att lyssna när dom snackade, hehe. Sen gick jag, Bella och 2 andra killar ner till McDonalds vid stig center för att killarna va så jävla hungriga. Där nere kom Roger och hämtade mig och Bellas mamma hämtade henne, fick även träffa Alva Bellas söt hund=) såå söt va hon.. hihi..
Efter att Roger hade hämtat mig så åkte vi hem och käkade massor med godis och drack coola och tittade på bra filmer på tv=) 

Har väl inget mer att skriva just nu, ska bäda ner mig i soffan och titta på Andra Avenyn nu=) ha det bra.=)

Trackback
RSS 2.0