Dåligt på att skriva här i bloggen..=(

Jag är ganska dåligt på att skriva här på bloggen känner jag, får försöka ändra på det.. hehe.. men iallafall idag har det inte hänt så mycket faktiskt, va hemma idag från skolan för jag hade typ sovit 3 timmar inatt tack vare min förkylning sov inte alls bra, så jag tänkte jag stannar hemma och sover ut istället. Har även känt mig väldigt nere denna veckan, har inte alls mått bra, känner fortfarande att jag mår inte så överdrivet bra, massa ångest och skit. Just nu känner jag att 

medicinen jag äter för min depression hjälper inte ett skit, hoppas det blir bättre nästa vecka. Nu är det juh äntligen helg och jag kan vila ut, har juh varit ganska stressigt i skolan nu för mig. Har fått ta igen en hel del som jag missade i 8:an när jag bliv sjuksriven. Så denna veckan har jag sattsat mycket på det jag har legat efter med och det känns jävligt skönt att jag har fått gjort klart det. Som jag sa inanna, det har inte hänt så mycket idag, känner juh att jag håller på att bli sjuk och då blir man ganska slapp och trött, så nu ska jag väl dra mig till sängen och lyssna lite på musik tills jag somnar in, så ni får ha det så bra.. Puss på er alla..=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0