Förkyld=(


Idag är det lördag den 22 november och just nu sitter jag åå dricker mitt varma vanilj te framför datorn, är juh snorförkyld och fryser som bara den, sitter med två tjocktröjer på mig och fortfarande fryser jag. Det händer inte så mycket idag, känner att jag har ingen ork i kroppen och vill bara vara hemma och ta det lungt. Ska titta på stjänor på is sen med familjen min. Angående idol igår, blev jag såå besviken att Anna fick lämna ville fan att Robin skulle dra, med så blev det juh inte. Fan också.
Jaa alla läsare, har väl inte så mycket att skriva mer. Ska snart äta en god middag med familjen och bara ta det lungt framför tv sen med dem. =) Ni får ha det så underbart så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0