Lite fakta om mig!

Hallå alla=) eftersom jag är ny här så tänkte jag skriva lite fakta om mig=P

Mitt namn är Viktoria Sundberg och är född den 29 februari 1992.
Jag bor i Kullavik, en liten bit utanför Göteborg med min familj som består av min mamma, pappa, storasyster och lillasyster.
Jag är 152cm och har brunt rakt hår och blå/gröna ögon.
Mina favorit program på tv som jag brukar titta på mest är Andra Avenyn, prison break, one tree hill, ugly betty och desperat housewives. Har många mer men det är speciellt dessa jag tittar på mest.=)
Jag älskar att titta på romantiska och komedi filmer..=)
Just nu går jag på Estetiska programet med inriktning teater på Aranäsgymnasiet och trivs jättebra=)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, men om det är något ni vill veta så kan ni alltid fråga..=P hehe.. Nu ska jag sätta mig i soffan och äta godis och dricka coola och vänta på att Idol ska börja=) ni får ha det bra=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0