Måndag!!

Min måndag morgon denna veckan började med att jag vaknade typ vid 9 för telefonen ringde och kunde inte somna om hade juh sovmorgon till 13:30 såå det va juh inte så roligt. Men jag satte på min mp3 och lyssnarde lite på musik tills klockan va typ 12 och då gick jag upp och gjorde iordning mig för skolan. När jag väl kom till skolan så hade vi bara naturkunskap och sen slutade vi för dagen. Jag tar alltid bussen till kba station nu för jag orkar inte gå när det är så jävla kallt ute. När jag väl kom fram till sationen så väntade jag på bussen hur jävla länge som helst. Det va juh svin kallt ute och alla stod och väntade på att bussjäveln skulle komma men det kom fan aldrig, sen efter typ 20 minuter så kom den, frös fan röven av mig, alla va grymt irriterade och Alexander skulle juh så klart skälla ut busschauffören, haha... men det enda chauffören hade att säga va.. "skyll på trafiken" fan asså..=P
Nu har jag iallafall äntligen gjort färdigt mitt naturkunskaps arbeta som ska vara inlämnad imon och min älskade Ellinor är fan bortrest nu i 2 veckor, fattar inte hur jag ska kunna klara av skolan i 2 veckor utan henne, hon är den jag alltid är med typ och hon är den personen som verkligen får mig att skratta för INGENTING, haha!! men som tur är så har jag juh min älskade vän Kajsa och även Vicko men hon är så upptagen med Hampus, hehe..!!
Nee, nu ska jag sätta mig och glo lite på tv:n=) Ha det bästa... pöss och kram ses på stan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0