Jobbig dag..!!


Har varit väldigt dålig på att skriva här nu ser jag, men jag var sjuk igår så jag satt nästan aldrig vid datorn. Vaknade igår morse med världens värk i ögonen och i hela pannan/tinningarna, det va en värk man inte kan förklara. Kunde inte se typ, så mamma sa att jag kunde stanna hemma så jag ringde min lärare och förklarade. Men efter att ha vilat i några timmar så blev det lite bättre. Ville egentligen vara hemma idag med, för jag hade sån magkatarr hela natten och på morgonen, men fick ett sms av Kajsa och sa att hon och den gruppen jag är med behövde mig så jag gick upp och gjorde iordning mig och åkte till skolan. Så idag har det varit en jobbig dag tycker jag, har känt mig nere och allmänt deppig, har irriterat mig på typ allt och alla, lite små jobbigt så... Men men, såna dagar kommer då och då, det är sånt man får leva med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0