Sjukhuset!

Förlåt för den här fruktansvärda uppdateringen. Fick juh åka in till sjukan igår för smärtan i mitt knä blev bara värre och värre under dagen så vid 8 tiden typ ringde mamma sjukvårdsupplysningen för att se vad dom tyckte vi skulle göra och dom sa att jag skulle åka in så att någon fick ta en titt på mitt knä. Så vid halv 10 vad ambulansen framme i varberg, vi åkte till varbergs sjukhus. Allting gick så fort så vid 12 tiden kom en läkare in och tittade på knät men han fick inte röra det för det gjorde såå ont. Men lite efter 12 så åkte jag upp på röntgen och när jag låg där jag trodde fan mitt knä skulle gå av, det gjorde sååå fruktansvärt ont så efter röntgen så fick jag morfin och jag blev juh lite borta..;) haha.. men det känns skit skönt hade typ ingen smärta alls och eftersom läkaren skulle klämma och dra i mitt ben så behövde jag verkligen de. Fick juh även ett rum, sov juh där över natten eller sova kan jag juh inte påstå att jag gjode, visste juh inte vilken sida eller hur jag skulle ligga för att det inte skulle göra ont, men det spelade ingen roll hur jag låg, gjorde lika ont ändå.=( Men dom hittade ingen fraktur iallafall så det va juh bra, dom vet inte riktig vad det är för fel, och varför det gör såå ont, men dom sa att antagligen har jag fått en rejäl smäll. Kom juh knappt ihåg hur jag skadade mig, såg bara en stolpe åka mot mig. =( Men nu ska lägga mig och titta lite på tv för jag mår juh såå illa också. har spyt 3 gånger sen jag kom hem, jag hoppas verkligen att illamåendet blir bättre tills imorgon för jag vill verkligen till skolan. Aja, får se hur jag mår imorgon.. här kommer lite bilder som min morder tog.. hehe..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0