Sommarväder<3


Idag har det varit ett underbart väder så jag har suttit ute nästan hela dagen och solat. Dom flesta brukar säga till mig att det är bra att sola om man har mycket finnar m.m.. och just denna veckan har jag haft ett sånt problem med min hy i ansiktet. Har fått såna blemmor och det har varit skit jobbigt. Det har gjort så ont i ansiktet och jag har vägrat att gå utanför dörren. Jag går inte utanför dörren nu heller för jag har fortfarande mycket sår i ansiktet nu, men det har blivit mycket bättre nu eftersom min mamma köpte ett medel till mig, som jag har haft innan som är hur bra som helst mot min hy. Så vi får se framöver hur det blir. Tur att det har varit lov denna veckan för jag mår verkligen skit när jag har detta i mitt ansikte, blir fan äcklad av mig själv när jag ser mig i spegeln. Vill inte änns gå upp på morgonen för att jag vet hur jag ser ut och mår bara dåligt av det. Även fast folk säger att det inte är så farligt, så är de ändå sjukt jobbigt för mig för att gå runt och ha ont i ansiktet konstant, det är inte roligt. Det funkar inte heller om jag försöker sminkar mig, det blir bara ännu värre. Suck. Men nu ska jag ner och tjöta med min lillasyster. Ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0