Myskväll hos Kajsa<3


Inte konstigt att jag har känt denna veckan att livet har varit förjävligt, när jag fick reda på att min mens kom igår. Jävla skit. Iallafall, har varit med Kajsa, Ellinor och Helena igår och idag, Kajsa kom och hämtade mig i kungsbacka igår med sin moppe och körde hem till henne och där träffade vi Ellinor på busshålplatsen som stod och väntade på Helena. Hela dagen igår myste vi hemma hos Kajsa med hennes familj och sen stack vi upp på övervåningen och spelade roliga spel..=) haha, Idag blev väl inte dagen så lyckad. Det va inte meningen att jag skulle sova över hos Kajsa men det blev så ändå, och idag så skulle jag med min lillasyster på bio men det blev inte något med det, för Ellinors moppe startade aldrig så vi fick använda startkablar varje gång hon skulle köra med den. Tycker inte alls om hennes moppen, vurpade typ med den så jag åkte fan in i en stolpe och pajade mitt knä..=P haha, har skit ont i knät nu..=( men,men.. det var väl det straffet gud gav mig för att jag bara sket i min syster när jag hade lovat henne en sak..=(   Ska ner och äta något nu, för jag är skit hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0