Alingsås=)

De va riktigt trevlig att komma till Alingsås och träffa alla idag.=) När vi kom ditt fick vi en jätte god middag, den va såå go att jag kunde inte sluta äta, ville bara ha mer och mer..=) hehe, efter de såå busade jag och min lillasyster med barnen, men jag blev lite uttråkad när dom satte sig och tittade på barnprogramen, såå jag fick hitta på någon för att underhålla mig, och de gjorde jag med.. haha.. efter de så fick vi juh även en jätte god paj med vaniljsås. Riktigt gott va de. De är alltid lika roligt att träffa Alingsås familjerna där uppe..=) hihi.. speciellt MIN lilla älskade Max (min kusins ena son) Han är såå söt att man vill bara äta upp honom, satt och kramde ihjäl honom och de hade han inget emot han tyckte om när jag kramade honom och han sa bara MERA..=) hehe...
Nu hör jag hur de bara ösar ner regn på fönster.. lite mysigt faktiskt. Hihi...Funderar på att göra mig iordning snart och lägga mig i sängen, är såå otroligt trött och sen vill jag inte sitta fram till 5 på natten, eller morgonen blir de väl..=P Får försöka ändra på dygnet snart, eftersom skolan börjar om 2 veckor. Kan inte hålla på så här då..=P hhehe.. Ni får ha de så bra och hoppas ni får en bra sömn=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0