Godnatt=)


Har precis varit nere i en varm dusch, såå otroligt skönt. Tänte först ta ett varmt bad, men började må riktigt illa och fick en otroligt smärta i magen såå de fick bli en lång dusch istället..;) hehe.
Ska snart dra mig till sängen och sova. Börjar 08:25 imorgon och som jag har känt nu under helgen såå har jag varit sjukt trött och sovit mesta delen av helgen. Helt sjuk. Kanske beror på att jag har fått en jävla blödning som bara rinner och rinner såå jag förlorar sjukt mycket blod och de kanske är därför jag är såå trött?
Imorgon är de som sagt skola =) längtar. Hehe, tror nog att jag är den enda eleven som längtar efter att få komma till skolan, hehe. Men jag trivs såå otroligt bra i både skolan och i den nya klassen..=) Självklart finns de jobbiga stunder i skolan när man får små kommentarer från vissa lärare och elever, och då känner man verkligen att man kan inte få bort den jävla stämpeln man har fått under de första året som jag gick i skolan. =( jobbigt, men som skolsystern sa, att de är bara att bevisa att den stämpeln inte stämmer längre på mig..;) hehe... Ska göra allt för att få bort de. Och för att göra de såå måste jag lägga mig snart om jag ska orkar upp imorgon bitti=) Hihi, Ni får ha de såå bra såå länge.. Puss på er;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0