Gör morfar stolt.<3


Idag har jag spenderat hela min dagen med mina 2 favorit tjejer Kajsa och Ellinor..=) De va såå otroligt länge sen jag träffade dom, speciellt Ellinor. Hade riktigt mysigt med dom. Imorgon åker jag och familjen till Alingsås och ska träffa som jag redan har sagt min faster och min kusin m.m...=) Så ska snart lägga mig för jag ska juh upp tidigt imorgon bitti.
Ser nu på min kalender att de är inte så långt kvar tills vi börjar skolan igen. Vill verkligen börja nu, är såå sugen på att ta igen de jag missade detta första året.. Jag skall göra allt för att min morfar ska bli stolt där uppe..=)
Iallafall, ska börja göra mig iordning nu för kvällen. Har sjukt ont i huvudet och klarar inte av att sitta vid datorn mer. Ni får ha de så bra.

Kommentarer
Postat av: maddiiiish

fin header! :)

2009-08-04 @ 00:20:10
URL: http://maddiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0