Komma bort...=)


Imorgon ska jag antagligen träffa min 2 älsklingar..=) Har inte träffat dom sen skolan slutade såå de ska blir riktigt roligt och mysig att få träffa dom igen...=) får se om de är fint väder såå drar vi ner till någon strand i Onsala antagligen.
Och sen på måndag så drar jag och familjen till Alingsås till min faster och så får jag träffa min kusin och hans söner igen..=) ska bli roligt, vi får se om vi sover över där uppe eller om vi åker hem igen på kvällen. Men de ska bli roligt att komma här ifrån.. Se någon annat för en gång skull, och tänka på någon annat än honom =(
Nu ska jag dra mig se om de kommer något bra på tv...=) Ha de så bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0