Skolan imorgon..=D Jippii


Har inte mått så jäkla bra såå jag har inte orkat skriva här i bloggen. Men idag blev de lite bättre. Jag och min kära moder va iväg och hade möte i skolan idag angående min skolangång. De gick hur jävla bra som helst..=) när jag gick därifrån såå hade jag ett leende på läpparna tills jag kom hem. Riktigt nöjd är jag och detta året kommer bli skit bra, de känner jag på mig..=) hihi..
Efter de såå gick jag och mamma runt i kungsmässan och hittade en vinterjacka till mig som jag har letat efter..=) en svart, blev jätte nöjd med den och de behövde jag verkligen så slipper jag tänkte på de sen när det blir kallare ute.
När vi va och shoppade såå ringer såå klart Emma till mig och säger att hon ska sova hos oss inatt.. hur glad blev inte jag då?=D superglad..=) Såå när jag kom hem såå väntade Emma på mig i syrrans rum hon kom ner och gav mig en storkram.=) alltid lika mysigt och trevligt att ha henne här hemma. Då slippa jag tänkte på allt annat som händer runt omkring mig.
Iallafall skolan börjar imorgon fyfan va de ska bli såå otroligt jävla skönt.. =) Börjar 09:30 imorgon.. hihi.. upp tidigt får de bli.. =) hehe.. men ska fan inte klaga har ett sånt slappt schema pågrund av att jag går om 1:an. Är fan ledig hela torsdagen när jag egentligen ska sluta 14:15.. men dom som va med på mötet idag bestämde att jag skulle vara ute i skogen hela den torsdagen eftersom jag inte vill praoa.. Usch, =P hehe.. är inte såå förtjust i skog, men vem vet när jag börjar 2:an såå kanske jag har blivit en skogsmulle;) hehe.. nee.. nu ska jag ner i duschen.. måste lägga mig tidigt ikväll också=) hihi.. Vi hörs.. ha de bra såå länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0