The pain never goes away!


I morse va jag såå otroligt trött att jag inte äns kommer ihåg att jag svarade på mamma och pappa när dom pratade med mig. Sov fasten inte liksom såå jag pratade med dom fasten jag låg och sov.. hehe.. Iallafall dom stack tidigt iväg i morse för min lillasyster ville åka till torget inne i kungsbacka som dom alltid har den första torsdagen på månadern. Eftersom jag va såå otroligt trött så orkade jag inte följa med och plus att jag skulle till läkaren såå jag stannade kvar och sov tills de va dags att åka till läkaren. När jag va färdigt där såå blev jag helt plötsligt såå jävla deppig. Men de kanske beror på att hon frågade mig massa saker som jag tänkte på efteråt och mår inte alls bra av. Och sen fick jag reda på lite saker hos läkaren som jag kanske inte blev såå jätte glad av. Men men. Ska tillbaka den 20 igen. Får se vad som händer då. När jag kom hem såå åkte jag, min lillasyster och mamma iväg till graven och satte blommor såå nu är det jätte fint där på graven..=) Efter de såå har jag inte gjort såå mycket bara tagit de lungt och slappat. Vi har suttit utanför och tjötat med grannarna lite och har även sprungit fram och tillbaka i tvättstugan. Och snart ska jag dra mig till sängen, eftersom jag ska följa med pappa till jobbet imorgon om jag orkar gå upp=P hehe, Nu ska jag iallafall ta något att äta och dricka innan jag gör mig iordning. Ni får ha de såå bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0