Tjolöholm slott imorgon med alla esteter=)


Idag va de andra dagen i skolan och man börjar känna redan nu att folk börjar bli lite mer avslappnad och pratar mer med varandra i klassen.=) är jätteglad att jag har kommit till den klassen kommer trivas jättebra, de känner jag på mig.=) Hehe, Just nu orkar jag inte skriva såå mycket här i bloggen, för jag mår inte såå bra. Sista lektionen idag när vi körde lite teater m.m.. så va jag tvungen att dra mig ut från rummet för jag trodde helt seriöst att jag skulle spy. Gjorde aldrig de men fick kväljningar. De slutade juh med att jag inte kunde vara med och visa upp en pjäs som vi skulle göra med gruppen vi va i. Mådde inte specillt bra efter de, för jag fick aldrig en chans att förklara varför jag inte kunde vara med. Men som tur va såå viste läraren om de iallafall. Usch, sånt är jobbigt. Sen har jag en sån yrsel pågrund av tabletterna jag har börjat äta nu för min ADD. Men men, de är sånt man får leva med. Så jag funderar på att ta en varm dusch nu och sen lägga mig och vila. Är sjuk trött. Ska upp tidigt imorgon för alla esteter ska till tjolöholm slott imorgon och ska vara där till klockan 2, men måste dra mig tidigare för ska till läkaren.=( Men iallafall ska dra mig nu och dusch. Om vi inte hörs mer idag så hörs vi imorgon. Ha de bra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0