Usch....


Satt vid min datorn och lyssnade på musik och tittade lite på internet igårkväll då jag helt plötsligt hoppade till som bara den av att jag blev såå rädd för att jag fick ett sms, och jag har juh vibration på såå jag blev jäkligt rädd. De va då min kära granne som underade om jag vill komma ner och titta på en serie med honom som han typ är helt galen i True Blood. Jag hade juh inte såå mycket att göra här hemma såå jag pallrade mig ner och där satt vi och tittade på 2 avsnitt av den serien och sen blev de en film, satt även och tjötade. Eftersom han va såå otroligt trött såå somnade han såå fort han la sig och de blev att jag sov där, orkade inte gå upp.. hehe. Men fyfan va trött jag är nu pågrund av att jag inte alls har sovit något inatt.. Sov väl 1 timme, inte äns de. Vaknade juh av att jag fick en näve rätt i ansiktet och sen lite senare en armbåge rakt i ryggen.. hehe.. inte såå skönt..=P är juh inte van att ha någon bredvid mig i sängen... Usch.. Nee, fyfan såå de ska bli riktigt skönt att lägga sig i sin egna säng inatt och sova. =) ska faktiskt snart göra mig iordning och lägga mig eftersom jag ska upp tidigt imorgon för att göra mig iordning för att åka till läkaren. Jag vill juh gärna ha en god sömn såå att jag orkar åka in. Har juh varit jäkligt trött de senaste..=( Jobbigt. Lika jobbigt som dessa jävla skit sakerna jag får i ansiktet..=( Jävla acne skit, visa dagar är ansiktet bara för JÄVLIGT, får gå med keps för att dölja alla såren jag har pågrund av att jag inte kan sluta pilla i ansiktet. Jobbigt som fan, och mår inte alls bra av de..mår riktigt jävla dåligt av de. Känner mig såå vidrig och äcklig, men de är väl sånt man får leva med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0