Julpynt och storstädning.

Har inte kunnat skriva något här i bloggen förren nu. För idag har det varit full rulle här hemma, det har inte bara julpyntats här utan vi har.. eller jag och min lillasyster har storstädat hela vårt rum, slängt onödiga saker, hyllor och massa andra grejer. Så nu är det fint och mysigt i rummet och det finns även mer utrymme i vårt rum. Men jag har sån ångest pga att vi ska renovera lägenheten efter nyår och jag har en massa jävla skit saker i 3 lådor. Det finns så mycket skit i de att alla 3 lådorna är överfulla. Det är så mycket att jag inte orkade ta det idag utan det får bli efter nyår. Inte nog med det så har jag även en överfull gaderob som jag MÅSTE rensa. Usch, fyfan säger jag bara. Har sån ångest=P haha... Men nu är i alla fall de stora grejerna borta och de är bara små saker som ska slängas, så det ska säkert gå bra. Det blir mycket lättare sen när jag väl har kommit igång med grejerna.

Kom på en grej när jag och min lillasyster städade rummet idag, och det är att en del syskon skäms typ av att dela rum, men inte jag. Jag är så stolt över att få dela rum med världens bästa lillasyster<3. Det klart att det finns dagar då man verkligen vill ha ett eget rum som man kan vara själv i men sin kompisar och pojkvän och speciellt när man är 18 år nästan, så hade de väl inte varit fel att ha ett eget rum. Men jag klagar faktiskt inte. Kunde inte ha en bättre lillasyster att dela rum med. Sen hatar jag att sova själv, det är mysigt att ha något att ligga och prata med på kvällarna och bara mysa med en sån underbara lillasyster..=) Älskar henne<3

Idag när vi höll på med städningen så gick vi ut och in hela tiden för att slänga och ställa ner grejer i förrådet. Helt plötsligt när jag öppnar dörren så tror ni inte att det hade börjar snöa då? Joo, det snöade/snöar som fan ute. Usch.. Vet inte vad det är som har hänt med mig riktigt. Men jag känner igen glädje alls för julen eller nyår. Jag vill bara att de ska vara över och att skolan ska börja igen, och så här har jag aldrig känt. Jag vet inte varför jag känner så här. Eller jag har mina aningar. Jaja, nu ska jag sätta mig och titta lite på film tills jag somnar. Kommer någ somna jäkligt fort, för jag är svin trött just nu. Det är också något som är väldigt konstigt.=S visst jag är väldigt trött av mig i vanliga fall, älskar att sova. Men det har blivit värre, är sjukt trött hela tiden och det spelar ingen roll hur bra jag har sovit på natten jag är ändå lika jävla trött på morgonen som jag är när jag går och lägger mig och den tröttheten håller i sig hela dagen. Konstigt. Men i alla fall. Ni får ha det så bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0