Jag lever=P


Nu vad det ett tag sedan man skrev här i bloggen. Har inte hunnit eftersom jag har haft så fruktansvärt mycket i skolan de senaste veckorna. Apropå skolan så går det riktigt bra för mig, dock har jag haft och även har lite svårt att komma upp på morgonen, men det har blivit sååå mycket bättre och jag är jätte stolt över mig.=) Det har väl inte hänt såå mycket annars, det var lite fest hemma hos oss i fredags, lite små roligt, och i söndags så var de juh tredje advent och lucia. Herregud vad tiden går fort. Nu är det liksom bara 75 dagar kvar tills jag fyller 18 =) i alla fall, det hände inte så mycket i söndags, förutom att jag sov hela kvällen. Jag hade inte sovit så bra fredag och lördag såå på söndagkväll somnade jag så gott. Sen på måndag morgon var jag juh så trött att jag försov mig. började 08:25 och vaknade efter 9 någon gång. Suck... men men, åkte till skolan sen.

Idag är det då tisdag och vi har haft redovisning på vårt grupparbete som vi har hållt på med nu i 3-4 veckor eller något. Men helt seriöst jag klarade inte av att vara i klassrummet, eller jag klarade inte av att vara nära en viss person, (nämner inga namn). Personen ska alltid ge mig kommentarer så fort jag säger eller gör något, och det är inga snälla kommentarer personen kommer med. Visst de är jävligt lätt för folk att säga "SKIT I DET" jag är sååååå trött på när folk säger de till mig. Saken är den att jag har gjort de, jag har skitit i vad folk säger till mig eller om mig. Men tillslut får man fan nog och orkar inte med när folk ska öppna sin jävla käft när man inte har gjort personen något. Jävla idoter =P Usch, nee, nu har jag fått ut min illska och ska fortsätta att jobba lite. Vi har slutat egentligen men sitter kvar i skolan, för jag orkar inte åka hem när jag inte har någon dator. De är något fel med den så min morbror ska fixa min och lillasysters dator..=P haha... Vill bara berätta att jag har världens bästa morbror=) hihih...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0