Kyla + Varmt bad = Underbart<3



Hade en liten sovmorgon imorse, eller liten och liten gick upp vid halv 11 någon gång. Kände inte för att åka in tidigt till skolan idag eftersom jag var färdig med allt arbete så hade jag verkligen inget att jobba med, så jag var väl i skolan runt kvart över 12=P hehe.. men som jag sa, jag hade inget att jobba med såå jag åkte hem när klockan var kvart i 4.

Lite konstigt var det idag, för det var första gången sen jag började på gymnasiet som jag verkligen kände att jag ville hem tidigt. Fattar inte varför men jag ville bara hem. Kanske berode på att de var så fint väder ute och jag ville inte sitta inne i skolan en sån fin dag som det har varit idag, dock kan jag inte påstå att det har funnits någon värme ute. Fryser fan röven av mig så fort jag går utanför dörren. Tur att de bara är imorgon kvar i skolan, för sen har vi LOV=) ska faktiskt bli jäkligt skönt med lite lov. Slappa och bara ta det lungt. Sen när skolan börjar igen så är det fane mig inte långt kvar tills jag fyller år;) hehe... 

Ne, nu ska jag dra mig ner och lägga mig i ett varmt bad men lite levande ljus. Det finns fan inget bättre än när man kommer in från kylan och lägger sig i ett varmt bad=) Underbart säger jag bara.... Vi hörs ha de så bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0