Snart är allt färdigt=)



Idag har jag spenderat min söndag med min familj och ute i affärer åå shoppat. Jag var inte så pigg på att följa med imorse eftersom jag gick och la mig vid 5 på morgonen och skulle sen då upp vid 10, men det slutade med att jag följde med ändå. Jag kunde ändå inta somna om och sen behövde jag hitta nya kläder till nyår.

Det var tur att vi åkte så tidigt som vi gjorde imorse, för när vi skulle hem så var de så mycket folk att man knappt kom ut ur affären. Men tillslut kom vi hem och då bestämde jag mig för att rensa min garderob och jag säger bara det BEHÖVDES VERKLIGEN. Hittade kläder som jag har letat efter och som jag inte äns visste att jag hade eftersom jag bara hade tryckt in allt i en stor jävla hög=P hahahah... min lillasyster bara tittade på mig och skrattade. Men nu efter några timmar är det färdigt i alla fall och skönt som fan är det och nu är det bara de 3 lådorna med massa skit saker i som jag ska rensa och SEN är jag färdig med allt. Det är skönt att ha gjort det nu så man slipper göra det nästa år då vi ska få renoverat här i lägenheten, i HELA lägenheten... längtar som bara den. Är så jävla trött på dessa blomtapeter jag och min lillasyster har i vårt rum. Men jag har juh täckt över halva vägen med snyggingen Wentworth miller bara för att dölja de fula och äckliga tapeterna. Hehe. Men snart åker även Wentworth miller ner får vägen eftersom vi ska få nya och fina tapeter. Jag och min lillasyster måste snart komma överrens om vilken färg vi ska ha på vägen. Någon mörk färg vill jag ha i alla fall, är så trött på den ljusa färgen vi har i rummet. Usch... 

Nee, nu får det vara nog om de. Nu ska jag lägga mig i soffan och slappa, har juh så fruktansvärt ont i mitt knä. Så det blir en slapp söndag för min del=) Ni får ha det så bra så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0