17 år idag..=D

Förlåt att jag inte har skrivit något idag, men jag har juh haft lite fullt upp att fixa här hemma, de kommer juh hit några gäster=) Men nu är vi färdiga så jag tänkte att jag skulle slänga in ett inlägg här och bara säga att min födelsedag hittills har varit bra..=) hihi, får se om den fortsätter så bra. Fick lite presenter i morse. Jag önskar mig juh mest pengar så de är vad jag önskar mig, hehe... i morse fick jag lite parfymer och smycken=) hihi.. men nu ska jag fortsätta lite där nere, ni får ha de så bra.. kanske slänger upp några bilder av kvällen=)


Kommentarer
Postat av: Ronny

Hej! Det här var nåt nytt? Ser bra ut tycker jag. Undrar om man ska återkomma eller ägaren kanske redan är ilsken för man stigit in här alldeles objuden. Hmmmm. Ja,ja ha det bra ändå.

2009-02-28 @ 20:22:02
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke
Postat av: Jag!

Klart du kan återkomma..=) hihi, tycker de är roligt med nya människor som tittar in i min blogg..=)

2009-02-28 @ 22:08:48
URL: http://blackblackangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0