Arg!!!


Förlåt för den dåliga uppdateringen, hade fullt upp igår kom hem typ vid 9 och skulle duscha, äta m.m, och idag så slutade jag så sent och har varit på ett jävla dåligt humör, har varit skit arg. De började på svenskan vi hade vikarie idag och alla satt och tjötade och jag kunde verkligen INTE koncentrera mig, blev så jävla sur för vi gick igenom gramatik som jag verkligen behöver hjälp med eftersom jag va sjukskriven i 3 månader från 8:an så missade jag en hel del av svenskan, så satt dom och sabbade lektionen dålig respekt mot vikarien hade dom med. Orkade iallafall inte vara med på svenskan i för sig så va de typ bara en halv timme kvar på svenskan men sen va de engelska och jag pallade inte me de, va på sånt dåligt humör, så jag satte mig nere i kafét och jobbade, fick så jävla mycket mer gjort där en vad jag skulle ha fått på dom lektionerna. Plus att jag vet att min mens är på G och då är jag inte rolig att ha i närheten. Hehe;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0