Dagens fråga=)

Dagens fråga: Vad tycker du gör en blogg intressant och snygg?

Svar: De jag tycker är intressant med en blogg, är när personen ifrågan är sig själv och ärlig till 110%. De felsta bloggar som jag fastnar för handlar mest om unga mammor och även bloggar som handlar om kändisskvaller. Tycker de är jätte intressant att läsa såna bloggar. 
En snygg blogg för mig handlar mycket om att skaffa sig en snygg design något som personen trivs med, har själv haft lite svårt att hitta en bra design till min blogg, men jag har suttit här hemma och fixat och tricksat men tillslut så hittade jag en bra design som passade mig bra och som jag trivs med nu, och de är juh den design jag har nu.

Kom gärna med mer frågor till mig, om de är något ni undrar över.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0