Efterlängtande skor<3 =P

Nu har vi kommit hem från våran lilla shoppingrunda i stan..=) vaknade klockan 9 imorse för vi skulle åka klockan 10, men pappa kom in och sa att vi skulle åka klockan halv 11 istället, men jag satt uppe och tittade på andra avenyn så länge och sen åkte vi ner till fiskhamnen i Göteborg halv 11, käkade macka och drack cola,=) träffade ett par vänner till pappa, ochsedan  åkte vi vidare till kållered och där köpte jag mina älskade efterlängtande skor=) är jätte nöjd med dom. Lillsyrran köpte också en par coola skor. Tittade lite på väskor och va inne i andra många andra affärer med. Men sen skulle min lillasyrra köpa byxor så vi åkte vidare till Kungsbacka för hon hittade inga i gbg..=P iallafall tillslut så hittade hon 2 par byxor och 1 tröja, lillasyster blev lika nöjd som jag blev..=) hihi, En kanon dag. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0