Kokosbollar = Mums=)

Nu är de väl dags för mig att skriva något här på bloggen. Ber om ursäktt, men har haft 2 släktingar över här från klockan 3 igår tills klockan 7 idag på kvällen. Så har inte haft tid att skriva något, men tänkte att jag skulle passa på nu när jag sitter här vid datorn min och lyssnar på skön musik från AC/DC och Iron Maiden m.m..<3 Iallafall jag har färgat mitt håret eller min syrra fägade de igår på mig och gjorde de även på släktingen. Hon klippte även topparna på mig, men man ser de typ inte att jag har fixat mitt hår för de är bara lite mörkare, efter att vi hade fixat med håret vårat, så va vi sugna på att baka, så vi bakade kokosbollar. Gjorde massa roliga grejer igår, de blev juh lite sent så har varit jätte trött idag så det har inte hänt så mycket idag faktiskt. I helgen ska jag ta hål i örat med, är så sugen på att göra något nytt förutom att färga håret, så tänkte att jag ska ta hål i örat 2 hål faktiskt.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0