Lady GaGa - Poker Face <3

Förlåt för att jag är så dåligt på att uppdatera min blogg, =P gör annat på dagarna så jag glömmer av att skriva i min blogg..=P men de kommer bli ändringar på de nästa vecka ner skolan börjar igen, för just nu har jag lov denna vecka, så himla skönt, att bara ta de lungt och göra de jag tycker är roligt.=) och imorgon så ska jag, min lillasyster och pappa iväg, jag ska köpa ett par nya skor om jag hittar några snygga och min lillasyster ska köpa byxor.. får väl se vad vi kommer hem med imorgon. Iallafall tänk lägg upp en video, och jag vet att den är jätte gammal och uttjatad, men jag tycker att den är skit skön att lyssna på, så enjoy =) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0