Melodifestivalen 2009!! =)


Hallå ala härliga bloggisar=) Har precis tagit en varm och härlig dusch, och nu sitter jag här med mitt varma goa vanilj te. riktigt gott=)
Som ni ser så har jag äntligen ändrat lite i min blogg, har ändrat bakgrunden på bloggen min, men jag är inte riktigt nöjd ändå, så om ni har några förslag på någon snygg bakgrund jag kan ha så kan ni väl säg till=)
Annars händer de väl inte så mycket idag, förrutom att Melodifestivalen kommer idag klockan 20:00 på svt1. De jag ska sen se på med min familj, vi ska ha en riktig liten myskväll idag och en kompis till min mamma kommr upp sen närmare när Melodifestivalen börjar, hon ska också se den med oss.=) Men nu ska jag ner och äta lite är skit hungrig har inte ätit sen 3, så måste äta nu. Men vi hörs alla bloggisar..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0