Min kära kusin=) <3

Nu är de alltså onsadg den 25 februari och de är bara 3 dagar kvart tills jag blir 17 år=) längtar.. hihi, tror alla har tröttnat lite på mig. Har juh sagt till alla nu att jag fyller år på lördag och jag säger de om och om igen, hehe.. Men iallafall, De blev juh ingen bio i fredags så vi har tänkt att gå på bio på måndag istället jag och min 3 små älsklingar..=) hihi, ska bli roligt. Igår så snackade jag med min kära kusin som jag inte har pratat med på typ 4 år om inte mer. De va riktigt roligt att få snacka med henne lite..=) hehe.. men annars har väl inte jag så mycket och skriva om just nu.. =P så ni får ha de så bra så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0