På G att bli sjuk!!!


Jaha, då börjar man bli sjuk då ja.. fan..=( har snorat hela dagen idag och nyst som bara den.. inte roligt att vara förkyld, får juh också ont i halsen när jag nyster så mycket. Men men vad ska man göra. Tänkte gå och lägg mig i sängen och spela lite tetris nu innan jag somnar, fast måste vänta tills min syrra har fått sina bilder hon skulle lägga in bilder från kameran till hennes dator men de funkade inte så hon la in bilderna på mig dator så nu får jag sitta här och vänta medans alla 100 bilderna är klara.. =S  Iallafall få se om jag får någon sömn inatt eller om jag bara ligger och nyser hela natten. Har i och för sig  tagit 2 allergi tabletter för att de kliar så fruktansvärt i näsan och de brukar hjälpa och plus nässpray har jag nu tagit. Får se om jag kan somna. Ni får ha de toppen.. Hörs imon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0