The 40 year-old virgin =)


Nu har jag ändrat lite till i min blogg, nu känner jag mig ändå ganska nöjd, men vem vet det kanske blir några ändringar till..=P hehe..
Ikväll så händer de väl inte så mycket. kommer typ inget bra på tv:n ikväll så jag tänkte att jag skulle ta och titta på filmen The 40 year-old virgin har den hemma men har aldrig tagit mig tid att titta på den, så jag tänkte jag kan juh passa på nu när jag inte har något att göra. Ska bara sitta och mysa och titta på filmen=) kan slänga upp ett inlägg och berätta vad jag tyckte om den sen.. ha de så bra så länge..

Kommentarer
Postat av: Emma

Den är ass bra..=) rolig är den! har sett den 5 gånger..

2009-02-08 @ 19:03:20
Postat av: Louise

Den filmen är så underbar!

2009-02-08 @ 21:45:02
URL: http://louiselb.blogg.se/
Postat av: Jag!!

Tack för era kommentarer..=) ni hade rätt den är otroligt bra..=)

2009-02-08 @ 23:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0