Ska bli mamma igen.=)

Efter en lång dag i skolan så kan jag äntligen sätta mig ner i lugn och ro och bara skriva lite här i bloggen. Idag blev de en lång dag i skolan p.ga att de va typ några personer som håller på med teater som skulle vissa upp en liten grej för alla oss teater elever. De handlade mycket om våga vittna, som vi teater elever i 1:an håller på med. De va riktigt kul att se de.=) hihi. Imorgon på teater sista lektionen så ska vi få vårat manus till pjäsen som ska vara vecka 20. Ska bli riktigt kul att få se vem man blir.
Men nu till något helt annat. Såg idag på internet att Harlow Winter Kate ska bli storasyster. Alltså Nicole Richie och Joel Madden ska bli föräldrar igen.

Detta kunde man läsa på hans GoodCharlotte blogg:
"What's better than winning an Oscar? I am so happy to tell everyone that Harlow is going to be a big sister! God has truly blessed my family. Hope your all feeling as good as i am right now......... "

Gud så roligt..=)







Kommentarer
Postat av: Anna

hehe jodå jag fattar, hela grejjen med Max - mej - Bella är ganska rörig:P

Såhär är det iaf, jag har henne hela tiden och han kommer hit och är med henne. Måndagar och tisdagar är de bestämt. :)

2009-02-25 @ 19:52:23
URL: http://bellaforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0