Fin dag idag..=)


Hallå alla bloggisar! hoppas allt är bra med er, själv mår jag väldigt bra idag, har precis varit och tagit hål i örorna. Blev väldigt nöjd. Varför jag mår så bra idag vet jag inte, men eftersom de är så fint väder ute så kan de bero på de. Om man lider av depression så kan de faktiskt hjälpa att vara ute i solen har min läkare sagt för då höjer serotoninhaltet i hjärnan, de är juh därför jag äter dessa antidepressiv medicin just för att de höjer serotoninhalt, de är va min läkare har sagt.


Läste de här på nätet
Vi kan inte alltid må bra. Livets olika faser gör att vi ibland är känsligare än vad vi brukar vara. Kanske känner du en stark oro, har gått igenom en separation, blivit utsatt för långvarig stress, förlorat någon närstående, blivit arbetslös, sjuk eller illa behandlad i allmänhet. Att känna sig ledsen, håglös och utan energi är normalt och tillhör det vi brukar kalla livet. Men ibland tar de svarta tankarna över, livet känns meningslöst och man ser ingen väg ut ur mörkret. Då har själen kommit i kläm. Man har blivit deprimerad.
Och för att "dämpa" depressionen så kan man få hjälp med medicin.

Men Iallafall tillbaka till de fina väder ute när jag sitter här vid datorn och tittar ut så blir jag jätte glad, de påminner mig om sommaren som jag saknar såå mycket, men plus att melodifestivalen kommer idag så de blir mys med familjen idag på alla hjärtans dag och allt..=) hihi.. men nu ska jag sätta mig och titta på Ghost Whisperer=) de nya avsnittet. Ni får ha de så bra så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0