Teater!! =)


Idag har de väl varit lite bättre än va de va igår med min förkylning är inte lika snorig idag. Har varit fruktansvärt uttråkad idag och blir sååå jobbig när jag är de. Hehe.. men men, gick till kungsmässan en stund efter skolan och hittade ett par jätte fina örhängen som jag har velat ha ett tag nu som jag äntligen har hittat.


Angående teatern så har vi nu kommit igång och snart ska vi börja träna inför vecka 20 då vi ska spela upp pjäsen längtar.=) Men just nu håller vi på med att fixa manus, ljus/ljud, scenografi och kostym/mask. Vi har blivit indelade i grupper så jag håller på att fixa fram ljus/ljud och vi får väl se vad jag och min partner kommer fram till. Våran teater ska handlar om att "våga vitna" bara så ni vet..;) hehe.. Tänkte nu sätta mig och titta lite på One tree hill=) ni får ha de bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0