Gör testet.=P

Nu har jag kommit hem från skolan har ätit och nu tänkte jag att jag skulle ägna lite tid åt min blogg som jag är så kas att uppdatera. De blev lite sent idag, men de va bara för att jag skulle vara en liten statist i en "film" som några samhäll/media elever håller på med. Så jag fick stanna kvar lite senare, men de gjorde inte mig något hade ändå inget för mig.
Längtar tills på fredag för då ska jag och mina 3 favo tjejer på bio. Vet inte än vilken bio de är vi ska se på, vet inte om vi bestämde något idag, hehe. Men de ska iallafall bli riktigt roligt och mysigt, första bion med mina 3 små älsklingar=) hihi. Har mått ganska okej idag, har haft en jävla mensvärk bara, även fast jag fick min första mens när jag gick i slutet av 2 tror jag de va så har jag fortfarande inte vant mig vid denna smärtan, den blir bara värre och värre för varje gång jag får den. Inte roligt,
Men nu tänkte jag titta på en film tänkte lägg upp ett litet test som ni kan göra medans jag tittar på film. Vill även bara lägga upp en bild på min favorit bebis..=) alla vet säkert vem de är:) hehe




Här ät testet.

Lycklighets-testet

[ ] Du har en pojkvän/flickvän.
[ ] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[x] Du har en iPod/MP3 spelare.
[x] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[x] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din trädgård.
[x] Du klär dig som du vill.
[x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[x] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[ ] Du har aldrig blivit nedslagen.
[ ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[ ] Ditt rum är stort nog för dig.
[ ] Människor gillar dig för den du är.
[x] Du har varit på konserter.
[ ] Du samlar på något normalt.
[/] Du längtar till skolan.
[ ] Du önskar inte att du var någon annan.
[ ] Du spelar någon sport.
[x] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.
[ ] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[ ] Du är nöjd med ditt utseende.
[/] Du har inget självförtroende alls.
[ ] Du har aldrig fått IG.
[ ] Du vet vad som händer i världen.
[x] Du bryr dig om folk.
[/] Du är nöjd med ditt liv.
[x] Du kan mer än ett språk.
[x] Du har ett smeknamn.
[ ] Du har ett husdjur.
[ ] Du kan hela orden från 10 låtar.
[ ] Du har inga "fiender".
[/] Du är en ganska snäll person.

Total: 15
-----------
Total :

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger. Du kan känna dig ensam och sviken ibland.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0