Varmt Bad=)

Snart börjar Let's Dance=) så vi ska fixa fram lite myspys min lilla familj. =) Undra vem som åker ut denna vecka. Vem tror ni åker? och vem tycker ni är bäst i årets Let's Dance? Själv tycker jag som jag alltid har gjort sen de började att Laila Bagge är bäst. Tycker även att Wahlgren är bra=) Den som jag vill ska åka ut idag får väl bli Kitty, irriterande som fan är hon. Men vi får väl se vem som åker, kan bli precis vem som helst även mina favoriter och eftersom det är fredag den 13:de så vem vet, jag kanske har otur idag så 1 av mina favoriter kanske åker idag. Men nu ska jag bara torka mitt hår har precis badat i ett varmt bad, skönt innan Let's Dance och allt..=D Ha de bra alla..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0