Depression!!


Tänkte att jag skulle berätta lite om min depression som jag lider av. Har mått riktigt dåligt i mitt liv pga många olika orsaker men när jag började i 8:an, mådde jag så fruktansvärt dåligt att mamma tog mig till BUP och läkaren där kollade mina handleder och frågade frågor. Skar mig en hel del i handlederna för jag mådde riktigt bra av de, se smärtat åka med blodet ut. Men tillslut så blev de så allvarligt tyckte läkaren så han sjukskrev mig i 3 månader från skolan och jag fick börja med antidepressiva tabletter. När jag kom tillbaka till skolan så mådde jag fortfarande piss, och de gick inte såå jätte bra för mig i 8:an men när jag började i 9:an försökte jag verkligen ändra betygen och fick  G i alla ämnen förutom matte, men nu går jag juh på den linjen jag vill gå på alltså estetiska programet inriktning teater på aranäsgymnasiet och mår hyffsat okej, de finns dagar som jag verkligen mår sjuk jävla dåligt tänker då att jag vill skära mig eller något liknande och de är sjukt jobbigt vill inte skada mig mer. Men de är väl de man får vänja sig vid när jag har denna så kallade sjukdomen.
Ha en bra dag alla bloggisar.. =)
Trackback
RSS 2.0