Fredag!!


Herregud, har varit svin trött idag, tittade juh på teater igår inne i Göteborg såg Mary poppins. Den va ganska bra, men den va så lång och man blev så trött. Den började klockan 19:00 och slutade 22:00 så jag va hemma lite innan 23:00 typ. Jag va så trött när jag kom hem så jag gick och la mig direkt nästa, snackade med mamma och pappa först om hur de va på teatern och sen va de läggdags för min del.. hehe. och det har varit möten möten möten så jag är helt slut. De ska bli skönt med helg nu faktiskt, villa ut och bara ta de lungt.
Hade juh engelska prov idag och de gick inte så bra. Men men!! inte deppa för de, för idag kommer Let's dance och de ska bli riktigt roligt och jag längtar. Annars har de inte hänt så mycket idag. Som jag redan har skrivit. Är sjukt trött idag så jag ska sätt mig och titta på min favoserie nu One Tree Hill så att jag vaknar till lite.. men vi hörs imon. Ha de bra.
Förresten min storasyster fyller 19år i morgon, hehe, bara så ni vet..=) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0