Öppet hus på Aranäs.


Igår blev de väldigt sent. Kom hem typ lite efter 11 och va skit trött, hade varit på teater med estet teaterna från åk 1 och 2. Vi såg "Den sista dansen" och Peter Harrysson va me, om ni har sett "Så ska de låta" så vet ni vem de är, hehe. Iallafall kom hem så sent och va skit trött så jag gick och la mig typ vid 12. Va så trött idag på morgonen att jag tog lite sov morgon. Nu sitter jag här och väntar på att öppet hus ska börja, de börjar klockan 4 och slutar 7... men Ewa sa att jag kunde gå hem lite tidigar. Gött..=) och imorgon är de torsdag den längsta dagen på hela veckan. Börjar 08:25 och slutar 16:40, Så segt. Men måste dra nu, ska äta lite innan öppet hus börjar. Ha de så bra hörs säker lite senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0