Tatuering!!



Hallå alla bloggisar..=) Har suttit här hemma idag och tänkt på tatueringen jag ska sakffa. Jag har länge vetat vad jag ska skaffa men det har varit svårt att hitta den rätta designen. Men nu har jag en person som ska försöka fixa en bra och fin designen på tatueringen och när den är färdig och jag har fyllt 18 år, då ska jag göra den. Varför just 18 är för att det är en tatuering som dom nära och kär inte kommer att gilla. Men dom kan inte säga något eftersom jag är 18 år då.. haha=D Vad det blir för tatuering får ni se då.. hihi..
Nu ska jag dra mig till sängen och lyssna på musik och spela tretris som jag alltid gör innan jag somnar.. hehe.. Ni får ta hand om er.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0