På G att bli sjuk?

Har suttit och tittat på alla par nu som har dansat.. Dom som jag tycker är bäst hittills är Laila Bagge och Niklas Wahlgren. Får väl se vem som åker ut idag, tror de står mellan Bella, och Kitty typ.. dom va inte så jättebra.. men i för sig, jag hade någ inte gjort de bättre.
Idag har jag inte mått så bra., tror jag håller på att bli sjuk, har haft så fruktansvärt ont i halsen idag. Jag började känna av de i går på engelskan och under natten så blev de bara värre så nu får jag äta starka halstabletter. Får se om de blir bättre. Fick även en lite present av farsan eller alla i familjen fick den, hehe.. de va en sån duschhandtag med massage..=) har inte testat den än, ska hoppa in i duschen imorgon och se om den är bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0