Big Family!! <3

Idag har de inte  hänt så mycket, skulle börja 08:25 idag men jag skulle göra en annan viktig sak istället så jag kom till skolan klockan 10 och när jag va färdig me den grejen så va jag lite nere på IV tills min svenska började och sen så hade vi engelska sitta lektionen men vi hade en vikarie så vi fick sluta typ 16:25 när vi egentligen slutar 16:40, så jag hann me bussen som jag aldrig bruka hinna me, så jag kom hem ganska tidigt för att vara en torsdag..=P hehe.. Har väl inte något mer att skriva om, har skit ont i halsen. Ska dra mig ner till duschen nu, men innan jag gör de så tänkte jag ladda upp två ursöta bilder på Angelina Jolie och Brad Pitts tvillingar sonen Knox Leon och deras dotter Vivienne Marcheline



Vivienne Marcheline

Knox Leon

The Big Family

Alla barnen i familjen: Maddox Chivan, Zahara Marley, Pax Thien, Shiloh Nouvel, Knox Leon och Vivienne Marcheline.



Trackback
RSS 2.0