Mensvärk=(



Idag har det varit en väldigt slappa och skön dag. Vaknade klockan halv 10 idag av att mamma kom in och väckte mig bara för att det skulle komma en kvinna eller vad man säger klockan 10 och titta på våra tapeter. Resultatet blev att vi ska få nya tapeter snart, gött som fan. Sen tog jag och min syrra bussen som gick 10:46 för jag började skolan klockan 11:40 med röst och rörelser i fyren som ligger vid kungsmässan. Sen när den va slut skulle vi ha matte, men jag har inte matte med klassen utan jag har det där nere på IV, men jag hade en sån fruktansvärd mensvärk så jag tog bussen hem och när jag kom hem gick jag och la mig va så otroligt trött, blir det när jag har mensen, förlorar sjukt mycket blod och blir så grinig och trött såå jag vaknade halv 6 för typ en timme sen, hehe.. väldigt slapp dag, men jag orkar inte gör något när jag har den förbannade mensen=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0