Dagens ros går till.. =)



Idag va det första dagen på vårterminen i gymnasiet och det va en lång och jobbigt dag, men den funkade bra ändå. Dagen började väldigt tidigt, tog bussen som gick 07:41 typ, och åkte till esteten/fyren i kungsbacka för vi skulle ha

estetisk orientering alla Estet 1:or. som alltid på Torsdagar.  Sen gick vi vidare till svenskan och medans vi gick till aranäs så fick Ellinor hålla i mig för att det va riktigt halt ute. På svenskan fick jag väldigt ont i huvudet så jag

pallrade mig till skolsystern och skulle hämta en tablett men jag råkade fastnade där hos henne och satt och pratade om massa saker..hehe.. sen när jag kom tillbaka till svenska så skulle vi ge ut dagens ros till en person som hade gjort något bra för en. Min dagens ros gick till skolsystern Mona så klart, just för att hon allt är såå go och snäll när jag kommer dit och när jag inte mår bra sitter hon alltid och snackar med mig, och hon fixade min huvudvärk också..=) hehe..
Jag är väldigt nöjd med mitt schema, hehe.. slappt som fan, men jag tycker det är såå skönt, blir så stressad annars och då blir det att jag skiter i att göra saker, så det va väldigt skönt att se schemat.=)
Klassen jag går i, är helt underbar..=) det klart att det finns vissa jag inte kommer överänns med, men såå är det för alla typ. Men jag känner verkligen att jag har valt helt rätt linje..=) vill också bara säga att jag älskar mina änglar som finns i skolan för mig: Kajsa, Ellinor & Viktorija=) <3 älskar er.. nu ska jag ner och spela lite spel med min lillasyster så ni får ha det så bra så länge.. puss=)

Trackback
RSS 2.0