Vad ska jag göra?


Just nu mår jag inte alls bra. Känner mig lurad, bedragen, oönskad, ensam, oälskad, som ett jävla spöke och jag känner mig hatad ifrån min egna sida. En del av detta beror på den här jävla mensen jag har, blir så ledsen och arg för var enda liten grej och har såna smärtor i magen. Men de är juh inte bara den, så jag ska inte anklaga den för allt. Men de är sjuk jobbigt och så förlorar jag så mycket blod så jag blir hemskt trött. Och imorgon ska vi titta på teater med alla Es1:or och vi slutar dagen iskolan 16:40 så jag hinner inte äns hem för att teatern börjar klockan 17:00 och sen slutar den 22:00 typ och de är inne i Göteborg så jag kommer inte komma hem förren 23:00 typ om inte senare, så jag kommer vara sjuk trött på fredag.
Förresten det är Mary Poppins som vi ska se på Operan i Göteborg och om de är någon som har sett den innan så får ni gärna kommentera och säga vad ni tyckte om den=)
Nu ska jag ta och värma min värmedyna och lägga mig i sängen och lyssna på musik tills jag somnar, ska upp tidigt imorgon.=(  ni får ha det bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0