Älskar er!! =)

Nu sitter och äter lite mat, har haft lite fult upp sen jag kom hem, började med att jag slutade klockan 2 typ men jag va kvar tills klockan va 5 typ. Skulle ta bussen sen som gick kart i 6 men Nee fan, buss jäveln kom aldrig såå jag fick stå och vänta i typ 35 minuter ute i kylan. Såå jävla kallt men sen när bussen äntligen kom så hörde jag någon som källde ut busschauffören vid kungsmässan och de va juh så klart min storasyster som också hade väntat ute i kyllan med hennes kompis Linn.. Orka.. men iallafall när vi kom hem så hade syrran med sig en kamera hem från skolan eftersom hon går samhäll/media så får hon hem en kamera i mellan åt och ska fota. Så idag blev de massa balla bilder på oss.. haha... hade såå ballt så jag har inte ätit något förens nu.. hehe..  Förresten när jag kom hem så fick jag även en chock, för min lillasyster som är 14 fyller 15 1 februari nu, vissade mig hennes percing som hon hade gjort i skolan idag.. hahaha, så ballt va... =P men här kommer iallafall några utav bilderna som vi har tagit idag!! orkar inte lägg upp alla;) hehe, men ni får ha en fortsatt trevlig onsdag kväll så hörs vi imorgon=) ha de bra...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0