Lördag!


Har precis kommit hem från mina kusiner. Som jag sa innan jag gick och la mig igår kväll så fyller juh min ena kusin 10 år idag och vi har varit där inne nu ett tag och grattat honom, men stannade inte så länge som tur va. Idag orkade jag verkligen inte med kalas fasten de va jätte roligt att träffa alla som man inte har träffat på jätte länge och träffa deras söta valpar som bara va 1 vecka gamla, så kände jag imorse att jag bara ville ligga kvar i min säng. Sov fruktansvärt dåligt inatt, fick knappt någon sömn alls så just nu är jag hur trött som helst. Men om jag lägger mig nu och vilar en stund så somnar jag aldrig ikväll och så blir de en ond cirkel som alla brukar säger.. Nee, ska ner och ta lite cola nu och bara sitta och ta de lungt orkar inte göra något annat just nu. Ni får ha de så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0