Klippning


Vaknade upp imorse och såg ut som fan i håret, det va som ett fågelbo. Kände bara för att raka av de hela, men eftersom jag älskar att ha mitt långa hår så var det de ända som hindrade mig från att raka av det..;) hehe... nee, när jag vaknade så bestämde jag mig fan för att beställa tid till en klippning. Så min syrra gav numret till salongen som hon brukar gå till och klippa/färga sig, det var även där dom hjälpte henne med håruppsättning som hon hade på balen =) Syrran säger juh att dom verkar vara bra där, och det hoppas jag verkligen.. Fan om jag ska klippa mitt älskade hår då ska de fan vara någon som är bra.... hehe.. ska bli skönt iallafall för de behövs verkligen =) det är så slitet. Vill även färga mitt hår nu, men det får vänta tills efter sommaren. Det är ingen idéa att göra håret mörkt nu när solen bara bleker håret. Men men, får se imorgon hur resultatet blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0