Sommarlov!


Idag hade vi våran skolavslutning i skolan, känns inte som att det är sommar ute. Fan vilket väder det är..=(.
Om jag ska vara helt ärlig så tror jag fan aldrig jag har varit så tidig i skolan som jag va idag, eller dom 4 första veckorna när jag gick på IV så kom jag juh till skolan 8:25, men annars har jag aldrig varit i skolan innan 9 nu på gymnasiet, det är fan rekord.;) hehe.. Slutade typ vid 12 eller något idag, men jag ville inte hem och plus att det va sista dagen jag fick träffa min skolsyster, så jag va lite med henne och hjälpte till nere på IV och städade..=) hehe, fick även spela en match med en vaktmästare på skolan i biljard, och så klart vinner jag;) (NOT) hehe..

Igår va jag juh och klippte mig, tänkte först som jag skrev i ett inlägg att jag skulle vänta med att färga mitt hår tills efter sommaren, eftersom håret bleker sig juh så fort nu när "solen" är framme..=P hehe.. men när jag satt där inne hos frissan så tänkte jag för mig själv, att så här kan jag fan inte se ut i håret, denna färgen vill jag INTE ha i mitt hår, de va nästan grått/blont. Den färgen va jätte äcklig och de va inte jag den färgen..=P så när vi kom hem så färgade mamma mitt hår, det skulle bli mörk brunt men med det blev svart istället, men det spelar ingen roll, för det bleker sig juh. Blev iallafall väldigt nöjd med klippningen, kort men det behövdes fan..=) hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0