Ny dator!

Jag vet att jag är helt värdelös på att uppdatera min blogg. Men har inte hunnit. Igår satt jag hela dagen och rensade min dator. Eftersom jag har fått en ny dator såå blev det lite problem med mina bilder, musik m.m.. min morbror hittade inget av mina saker på min gamla dator, så i fredags fick jag tillbaka min nya dator och såg att alla mina gamla bilder sen 4 år tillbaka va på datorn. Trodde först det va dom bilderna jag hade slängt men det va dom bilderna jag hade lagt in på en disk som jag egentligen skulle använda, men jag la bara in massa bilder och musik på en mapp som hette "Mina dokument" och då kom dom på fel disk. Men vi åkte upp med datorn till honom igen på fredag kväll, och fick tillbaka den på söndag eftermiddag typ och då hade jag fått tillbaka en del av mina saker. Men som sagt, jag fick juh sitta och slänga och rensa mina grejer på datorn och det var väl bra det, för den var full med skit och onädiga saker..=P hehe.. men saknar mina bilder och musik. Men men, finns inget att göra åt.. så det är bara att se glad ut..=) fick juh faktiskt en ny dator som funkar såå mycket bättre en min gamla dator gjorde. =) plus att jag har juh några grejer kvar såå det är inte såå farligt.. få fixa nya minnen helt enkelt..hehe..

Har idag varit med Sara Dewall=) vi gick en sväng på kungsmässan efter att ha varit i skolan en stund. Var juh tvungen att ta mig till skolan idag för min storasyster skulle ha ett jävla lakan som hon skulle skriva på, jag tar förgivet att det är till studenten som hon tar på fredag=D. Så när jag väl kom till skolan så gav jag henne det, men kände att det är fan igen idé att åka hem igen. Så jag gick ner till IV och tjötade med Jessie och Peter som vanligt..=) hehe.. sen kom juh Sara och då stack vi till kungsmässan. Men nu är jag hemma och tänkte att jag får passa på att skriva ett inlägg medans jag sitter här och tar bort lite skit från datorn.. Men nu ska jag ner och ta något gott att äta, som jag skrev innan idag, så fyller juh min älskling år idag =D så jag måste ner och ta en bit av en underbart goo tårta som farsan hade med sig hem i fredags=D hihi... och sen får jag åter gå till mitt städande i datorn. Så ni får ha det så bra så hörs vi väl lite senare. Ha det bra så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0